Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Vybraná tvorba Daniely Krolupperové ve volnočasové výchově ke čtenářství
SKALNÍKOVÁ, Klára
Práce se zabývá využitím vybraných děl soudobé české autorky Daniely Krolupperové ve volnočasové výchově ke čtenářství. Práce je členěna na dvě části - teoretickou a praktickou. V teoretické části je představen životopis kmenové autorky nakladatelství Albatros, Mladá Fronta a Portál Daniely Krolupperové a její literární tvorba. Dále je popsán autorčin preferovaný literární žánr, cílové skupiny a vybrané metody práce s textem, jež jsou využity v praktické části. V praktické části se také nachází pracovní listy, jejich ověření v praxi a reflexe.
Literární text jako prostředek environmentální výchovy v pedagogice volného času
BENEŠOVÁ, Johana
Práce se zabývá literárním textem jako prostředkem environmentální výchovy v pedagogice volného času. Teoretická část popisuje pojetí environmentální výchovy a jejích cílů a environmentální výchovu a její pojetí v Rámcovém vzdělávacím programu pro předškolní vzdělávání. Dále se teoretická část zabývá environmentální výchovou a její rolí v rozvoji osobnosti dětí předškolního věku, definuje lesní mateřské školy a jejich pedagogickou koncepci. Dále je teoretická část zaměřena na literární text jako prostředek rozvoje kompetencí v environmentální výchově a předkládá výčet a popis vybraných výukových metod vhodných pro práci s literárním textem v mateřských školách. Náplní praktické části je vytvoření sady pracovních a metodických listů a jejich ověření v prostředí lesní mateřské školy.
Volnočasová výtvarná výchova a rozvoj tvořivosti v předškolním období
VOLTROVÁ, Veronika
Bakalářská práce se věnuje problematice rozvoje dětské tvořivosti v předškolním věku v rámci volnočasové výtvarné výchovy. V teoretické části bakalářské práce je zmíněn pojem tvořivost a shrnutí proměnlivých rysů tvořivosti s ohledem na vývoj osobnosti dítěte. Další kapitoly teoretické části práce jsou zacílené přímo na volnočasovou výtvarnou výchovu, její postavení v zájmovém vzdělávání i na techniky využitelné pro rozvoj tvořivosti. V praktické části bakalářské práce jsou představeny didaktické listy zaměřené na podporu rozvoje dětské tvořivosti v předškolním období, realizované při volnočasových aktivitách s žáky mateřské školy. Jejich součástí je podrobný popis metodického vedení žáků. Listy jsou koncipovány pro předškolní žáky ve věkové kategorii 4-6 let, součástí je i fotodokumentace realizovaných výtvarných aktivit i reflexe z výukové jednotky.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.